سمینار شرح و تفصیل آیتم های ژئوسنتتیک در فهارس بها برگزار شد

seminarJ01

سمینارآموزشی و ترویجی شرح و تفصیل آیتم های ژئوسنتتیکی در فهارس بها ۱۷ آذرماه ۹۵ در سالن همایش جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار شد.
در اوایل دهه ۸۰ شمسی و با توجه به استفاده روزافزون از مصالح ژئوسنتتیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی که همواره از مصالح نوین استفاده میکند اقدام به ایجاد آیتم های مرتبط با این مصالح در کلیه فهارس بها نمود. در طول این مدت این ردیف ها دستخوش تغییرات فراوانی گردیده است که آخرین اصلاحات در ابتدای سال ۹۵ صورت گرفت و باعث بوجود آمدن فصل جدیدی در فهارس بها گردید.
در همین راستای انجمن ژئوسنتتیک به همراه شاخه ایرانی انجمن بین المللی ژئوسنتتیک با برپایی سمینارآموزشی شرح و تفصیل آیتم های ژئوسنتتیکی در فهارس بها زمینه همکاری و تبادل نظر در خصوص این آیتم ها را با دست اندرکاران این امر به عمل آورد تا علاوه بر استفاده صحیح از این آیتم ها در صورت وضعیت های خود، زمینه گسترش بیشتر این مصالح در پروژه های عمرانی صورت گیرد.
در طول این سمینار آقایان مهندس اشتری،مهندس اشکبوسی ، دکتر غیاثی نژاد ،مهندس محرمی در خصوص تاریخچه ی استفاده و آیتم های ژئوسنتتیک مرتبط با آب بندی ،تسلیح خاک،فیلتراسیون و کاربردهای هیدرولیکی و کنترل کیفی ژئوسنتتیک ها و استاندارد های مربوطه در فهارس بها به ایراد سخن پرداختند.
موسسه اندیشه برتر میران نیز در راستای قدردانی از مشتریان خود در پروژه های مرتبط و رعایت اصول مشتری مداری اقدام به دعوت از کارشناسان،مهندسین و مدیران پروژه های گوناگون و رؤسای کارگاه های مربوطه نمود تا به عنوان میهمان مؤسسه در این جمع علمی حضور یابند و از نظرات و مباحث ارائه شده بهره مند گردند.

seminarj02 seminarj03 seminarj04

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *