دریافت گواهی تأیید صلاحیت از وزارت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت(MOP)، چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت ۲۴ دی امسال به میزبانی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در سالن شیخ بهایی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور و سخنرانی های مهندس قاسمی؛ وزیر نفت ، دکتر مقدم معاون وزیر درامور پژوهش و فناوری، دکتر مهدی زاده نوری؛ معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مهندس بیات معاون وزیر در امور پتروشیمی برگزار شد.

=========================================================

در این جشنواره دکتر روستا آزاد، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مسئولیت تیم داوری و بررسی مستندات و مدارک دریافتی را به عهده داشت و جمع زیادی از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران صنعت نفت حضور داشتند.

در این جشنواره علاوه بر معرفی برگزیدگان و منتخبان که در این مراسم لوح های تقدیر خود را در حوزه­ های مختلف از دست وزیر نفت دریافت کردند مؤسسه اندیشه برتر میران نیز در حوزه پژوهش موفق به دریافت گواهی تآیید صلاحیت همکاری تحقیقاتی با وزارت نفت در شاخه های پلی اتیلن ترفنالات-پلی استایرن-پلی وینیل کلراید- پلی اتیلن-پلی پروپیلن شد.

شایان ذکر است این نتیجه پس از ارزیابی های دقیق فعالیت ها و عملکرد سازمان های پژوهشی صنعت نفت توسط هیاتی از داوران وزارت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حاصل گردید.

news002-02

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *