ارائه آموزش های کاربردی به شرکت صادرکننده نمونه کشوری

امروزه نقش آموزش های کوتاه مدت در ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بنابه نظر اغلب صاحبنظران و کارشناس، آموزش در حوزه‌های تخصصی از جمله حلقه‌های مفقوده کسب و کار بشمار می رود.

 موسسه اندیشه برتر میران با بررسی دقیق نیازهای آموزشی اقدام به برگزاری دوره‌های پیشرفته و تخصصی در سطوح مختلف مینماید تا بخشی از نیازهای آموزشی را که بعضاً فراگیران مجبور به تأمین آن با هزینه بالا می‌باشند، را مرتفع سازد.

این موسسه در راستای ارتقاء سطح دانش پرسنل کلیدی شرکت ها و سازمان ها و نیز افزایش مهارت ها و توانمندی نیروی انسانی آنها ، به درخواست یکی از شرکتهای صادر کننده نمونه ی ظروف یکبار مصرف بهداشتی، دارویی و غذایی کشور در تاریخ ۹ و ۱۰ دی ماه اولین دوره از آموزش های آشنایی با پلیمرها و فرایند تزریق پلاستیکها را برگزار نمود این دوره های آموزشی بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ۸ جلسه ۵ ساعته برگزار میگردد و کلیه مباحث مربوط به آشنایی با مفاهیم و مبانی پلیمرها ، ساختار، روش های شناسایی آنها ، آشنایی با افزودنی ها، جدول تناوبی ترموپلاستیک ها ، آشنایی با انواع روش های قالبگیری تزریقی پلاستیک، چرخه ی تزریق ، عیب یابی قطعات تزریق ودستورالعمل نگهداری و تعمیر دستگاه تزریق و قالب ارائه می گردد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *