برگزاری جلسه مشترک خانه صنعت و معدن استان تهران -انجمن ملی صنایع پلاستیک و انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران در دفتر مؤسسه اندیشه برتر میران

س از برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران در اردیبهشت ماه سال جاری و انتخاب آقای مهندس میربلوک به عنوان عضو هیئت مدیره این تشکل ، به دنبال برگزاری جلسات هیئت مدیره جدید این تشکل، ظهر روزسه شنبه مورخ  ۹۲/۰۴/۰۴ به دعوت آقایان میرحیدری و میربلوک جلسه این خانه در محل دفتر مؤسسه اندیشه برتر میران برگزار گردید.

=================================================================

پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران در اردیبهشت ماه سال جاری و انتخاب آقای مهندس میربلوک به عنوان عضو هیئت مدیره این تشکل ، به دنبال برگزاری جلسات هیئت مدیره جدید این تشکل، ظهر روزسه شنبه مورخ  ۹۲/۰۴/۰۴ به دعوت آقایان میرحیدری و میربلوک جلسه این خانه در محل دفتر مؤسسه اندیشه برتر میران برگزار گردید.
که به منظور تبادل نظر هرچه بیشتر میان انجمن ها و فعالان عرصه صنعت ،جلسه انجمن ملی صنایع پلاستیک و انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران نیز در همین مکان به صورت همزمان تشکیل که پس از برگزاری جلسات جداگانه ،جلسه مشترکی نیز با حضور منتخبان هر سه تشکل برگزار شد ،در این نشست اعضا منتخب و میهمانان به تبادل نظر در خصوص شرایط حاکم بر صنایع و تحولات احتمالی پس از انتخابات ریاست جمهوری پرداختند و همگی براین نکته تاکید داشتند که پویایی دولت، نشاط و تلاش بیشتر تشکل ها را می طلبد.
این جلسه مشترک که از ساعت ۱۲:۳۰ با صرف ناهار آغاز و پس از بازدید از موزه خودروهای قدیمی به صورت رسمی تشکیل و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

حاضران اظهار امیدواری کردند با روی کار آمدن دولت جدید رونق به کسب و کار بازگردد. تصاویری از این نشست مشترک را در ادامه می بینید:

 news007-02 news007-03

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *