موسسه اندیشه برتر میران به جمع شرکت های دانش بنیان پیوست.

براساس آیین نامه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت  شرکتها و موسسات دانش بنیان، موسسه اندیشه برتر میران پس از طی مراحل لازم و احراز شرایط مشخص شده در شاخص های «آیین نامه تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان»، به جرگه شرکت های دانش بنیان پیوست.

 موسسه اندیشه برتر میران پس از عضویت قطعی در شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی در سال ۱۳۹۶، به همت مدیران و کارشناسان خود موفق شد در تاریخ ۲۶ تیر ماه ۹۷ پس از ارزیابی مدارک و مستندات توسط گروه ارزیابی به ریاست جناب آقای دکتر سهرابی از شرکت توسعه فناوری های پیشرفته (راصد) به جمع شرکت های دانش بنیان کشور بپیوندد.  بر مبنای مصوبه کارگروه،  این موسسه در زمره موسسات دانش بنیان تولیدی نوع ۲ (صنعتی) قرارگرفت که به مدت ۲ سال می تواند از تسهیلات قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری و اختراعات استفاده نماید.

براین مبنا مشتریان این موسسه نیز زین پس می توانند، از تسهیلات حمایتی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات، در خرید خدمات دانش بنیان این موسسه  بهره مند شوند.

روابط عمومی موسسه اندیشه برتر میران ضمن عرض تبریک به تمام همکارانی که با تلاش های بی وقفه این موفقیت را برای مجموعه رقم زدند، از حمایت و همدلی بی‌دریغ مشتریان کمال تقدیر و تشکر را دارد. امید است این رویداد گامی در جهت پیشرفت روز افزون و کسب رضایت بیشتر مشتریان باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *